Svar på tal!

Anonym om Sno Miley-Stilen:
vart på forever 21 finns klänningen? för kjag hittar den inte men jag vill köpa den :)
Svar:Jag har också försökt hitta den men det gjorde jag inte heller :( Den finns nog inte kvar på sortimentet men jag kan lägga upp en ny Miley Outfit med något från en billig affär, typ Forever 21.

 

Anonym om KLIPP OM LIAM OCH MILEY-GJORDE DEM NÅGOT OLAGLIGT:

jag fattade inte riktigt klippet, skulle du kunna berätta lite :)

 

S: Det handlar om att papparazin driver med Liam. Dem undrar om anledningen till att dem gjorde slut var för att han inte kunde vänta tills hon fyllde 18.

 

Anonym om CMA MUSIC FEST 2010-13 HOUR SIGNING:

när kommer hon till sverige :D

 

S: Någon gång 2011, det finns inget riktigt datum än. Men jag säger till när det kommer :)

 

Anonym om Svar på tal!:

när är mtv video music awards? :)

 

S: 12 september går den i USA

 

 

Anonym om Svar på tal!:

snälla kan inte du lägga ut hellcats avsnitt om/när dom kommit ut ? :D

 

S: Det kan jag säkert :)

 

 

Anonym om A YEAR WITHOUT RAIN MUSIK VIDEO FULL:

guuuud va bra den var!!! :D

när kmr den ut på spotify? och när kmr hennes album ut? :)

 

S: När låten kommer ut på spotify vet man inte men hennes skiva kommer ut den 29 september.

 

Anonym om Frågestund:

vrf kopierar du ALLT från gossipbay?????!!!!!

du hittar inget eget, du snor baraallt därifrån :(

 

S: Som sagt, jag snor inte.

 

Anonym om Privat Miley Bilder:

 

S: vad är det för tatuering? :)

 

 

Ett hjärta på lillfingert ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

guuud va snäll du är! tack för alla svaren., din blogg är super! :D

2010-09-05 @ 20:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0