Vad glad jag blir!!

Min statestik bara stiger och stiger! jag blir jätteglad varje gånd jag ser hur mycket den har gått upp! Igår var mitt slog jag mitt rekord. Jag fick 34 unika besökare. Du kanske tycker att det är ganska lite men jag startade bloggen för fem dagar sen, på kvällen. Hoppas du fortsätter läsa och mera update kommer ikväll vid 8-9, om det inte kommer något enstaka inlägg nu å en gång.

Nu har jag några frågor till dig som läsare. Vad vill du se mer av och vad tycker du om bloggen? Skriv en komnentar!


Är det bara jag som inte gillar Justin Bieber?

Kommentarer
Postat av: mileyfan'

tycker det är jättekul med den här bloggen (Y)

skulle vilja se mer av miley, selena, demi, taylor x2 och jonas brothers :)

2010-08-30 @ 17:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0