MILEY CYRUS PÅ PARTY MED EN KOMPIS

Miley Cyrus VOYEUR GODDESSMiley Cyrus VOYEUR GODDESSMiley Cyrus VOYEUR GODDESSMiley Cyrus VOYEUR GODDESSMiley Cyrus VOYEUR GODDESSMiley Cyrus VOYEUR GODDESSMiley Cyrus VOYEUR GODDESSMiley Cyrus VOYEUR GODDESSMiley Cyrus VOYEUR GODDESSMiley Cyrus VOYEUR GODDESSMiley Cyrus VOYEUR GODDESSMiley Cyrus VOYEUR GODDESSMiley Cyrus VOYEUR GODDESSMiley Cyrus VOYEUR GODDESSMiley Cyrus VOYEUR GODDESSMiley Cyrus VOYEUR GODDESS
EN KÄLLA BERÄTTADE DETTA: 'She wasn't drinking, just dancing with a girlfriend.. I was expecting her to be pretty wild, but in all honesty, she seemed pretty chill and looked like she was having a good clean time.' Miley left around 1:30 AM.
Tycker ni synd om henne? Att hon inte kan gå någonstans utan att bli attackerad av paparazzis? Jag tycket inte synd om henne, hon har ju valt det livet hon lever. Hon kämpade hårt för att bli den hon är. Jag tycker även att hon är lite bitchig mot Disney, att hon inte vill vara "Disney kändis", för det var ju tack vare Disney hon blev känd....Menmen, jag gillar Miley.

Kommentarer
Postat av: Malin15

heej! älskar din blogg;P jag har alltid älskat skvaller (har gjort det i 2år nu) och när jag var på semester längtade jag efter att läsa gossip;D ( i know im obsessed xD)i alla fall jag älskar miley's klädstil och allt om henne...men förra året hatade jag henne för att jag tyckte hon var en bitch men nu gillar jag henne xD... love your blooogg ;D låter som en 10 åring nu men...

2010-10-02 @ 15:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0