OMG!!

Det var någon som frågad om hennes fan mail. jag har letat i över en timme men hittar inget, men däremot hittade jag det här! Det är en tjejej som berättar om att hon skrev ett fan mail till Taylor och fick svar!!!

Det här berättar tjejen:
Today I received Taylor's Swift autograph. I think that part "I {??} you" is PP, but I don't mind it.
I sent her just letter with SAE. 
Sent: 5 January 2010
Received: 26 July 2010

Address:
Taylor Swift
Taylor Swift Entertainment
242 West Main Street
PMB 412
Hendersonville, TN 37075
USA
Image
Bild bevis!
Så till dig som vill ha fan mail, jag hittade ingen men prova den här addresen, den funkar ju!
Address:

Taylor Swift
Taylor Swift Entertainment
242 West Main Street
PMB 412
Hendersonville, TN 37075
USA

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMGGGGGG! jag ska skicka!

2010-09-05 @ 20:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0