SÅ SÄMST!

JAG ÄR SÄMST PÅ ATT UPPDATERA! MEN DET SKA DET BLI ÄNDRINGAR PÅ! JUST NU FYRAR VI MIN SYSTER SOM FYLLER 25! GRATTIS TILL HENNE :)♥ DET ÄR ANLEDNINGEN TILL DEN SEGA UPPDATEN IDAG, MEN JAG SKA TA IGEN ALLT IMORGON.

DETTA SKA JAG BLI BÄTTRE PÅ/GÖRA:

TA MED MIG MIN DATOR TILL SKOLAN SÅ JAG KAN BLOGGA DÄRIFRÅN PÅ RASTERNA

FIXA EN DESIGN, ELLER RÄTTARE SAGT HITTA NÅGON SOM KAN FIXA DEN ÅT MIG

BLOGGA VARJE MORGON INNAN SKOLAN OCH I SKOLAN, EFTER SKOLAN OCH PÅ KVÄLLEN

MEN NU ETT UPDRAG TILL ER, KOMENTERAEXAKT VAD NI TYCKER OM BLOGGEN OCH VAD NI VILL HA MER AV. JAG VET ATT VISSA VILL HA MERA TWILIGHT, DET SKA BLI. JAG BLOGGAR JU BLAND ANNAT OM ASHLEY GREENE MEN DET KOMMER MER OM RESTEN OCKSÅ. NÅGON ANNAN VILL HA MILEY-STYLE, JAG JOBBAR PÅ DET :)

NU DRAR VI ÄVEN IGÅNG VECKANS BLOGG :) !! MINST TRE MÅSTE ANMÄLA SIG FÖR ATT TÄVLINGEN SKA BLI AV. SKRIV NAMN, ÅLDER OCH STAD I EN KOMENTAR. BESKRIV ÄVEN ERAN BLOGG OCH LÄNKA DEN. DET FÅR INTE HANDLA OM SKVALLER!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker faktiskt bloggen är grymm som den är, och du, jobba inte för hårt bara, du behöver fritiden också! du updaterar jätte bra som du gör redan! <3

2010-09-08 @ 08:40:12
Postat av: Anonym

den äger som den är!

2010-09-08 @ 08:40:28
Postat av: Anonym

jag tkr du updaterar om bra saker redan! jag vill ha mest miley och det hardu :)

men kanske lite mer taylor swift och selena!

2010-09-08 @ 08:42:50
Postat av: Anonym

den äger!

mycket miley (Y)

menlite mer taylor swift och selena också :D

2010-09-08 @ 08:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0