Svar på frågestunden!

Anonym om Frågestund!:

Fyra frågor:P

Hur lång är Mandy jiroux? :)

Är det sant att justin bieber har tatuering? :P

Är det sant att taylor swift å miley cyrus aldrig dricker? alkhol asså;) höhö:P

Vad heter filmen Miley cyrus ska spela in nu? Elr vad gör hon egentligen just nu? :P

 

å tack för en UNDERBAR blogg!! :D <3

 

 

Svar: Tack för att du är en underbar läsare <3!

 

1. Ca 1.65

2. Ja, det ser ut som det.

3. Miley är för ung för att dricka och Taylor gör inte det heller, tror jag. I sånafall är det på olika galor och då är det typ champange, men jag skulle inte tro det.

4. Miley har just kommit hem från Paris där hon spelade in dem sista scenerna till LOL, filmen hon har huvudrollen i. Det är egentligen en franskfilm som dem gör om nu, och den kommer ut 2010 :)

 

 

 

 

pojken om Frågestund!:

När kmer justin bieber till sverige? :P

 

 

Det vet man inte än, men 2011 i allafall :)

 

 

 

Sara avsnitt om Frågestund!:

hej jag såg precis att du hade skrivit att Mandy Mileys föredetta bästis är med i ett nytt band,vadå har dom bråkat?! Nu känner jag mig efter haha:P

 

Svar: Haha, nej dem har inte riktigt bråkat, typ bara glidit isär. Ingen har så mycket tid heller så dem hinner inte ses så mycket.

 

 

Anonym om Frågestund!:

kan inte du berätta hur långa typ alla kändisar är? elr asså inte alla utan dom du skriver mest om i bloggen? :D

 

Taylor Swift- 1.85  ,Selena Gomes- 1.65 Demi Lovato-1.65 Miley Cyrus- 1.65 Justin Bieber-1.65

 

Siffrorna varjerar från källa till källa men dem ligger på runt 1.65 ( en cm mer eller minder) Förutom Taylor Swift som ligger på ca 1.85

 

 

 

Anonym om Frågestund!:

kan inte du säga några kändisar som kommer till sverige 2010/2011 :D

 


Svar: Miley kommer till europa men inte Sverige. Justin Bieber har skrivit att han kommer till Sverige, men det finns inget datum än. Taylor Swift kommer i 2011, och Demi och Jonas kommer till Europa men atagligen inte Sverige. Så inom dem närmaste framtiden kommer ingen av dem jag skriver om.

 



Anonym om Frågestund!:

kommer taylor swift, miley, selena elr demi till sverige snart? :)

 

Svar: Taylor kommer 2011 men både Miley, Selena och Demi kommer till Europa 2010/2011, men dock inte Sverige. Men det kan ändras men det väldigt tveksamt att dem kommer hit.

 

Anonym om Frågestund!:

när släpps taylors skiva? och selenas?

 

Svar: Taylors släpps 25 oktober och Selenas kommer ut 29 september.


Anonym om Frågestund!:

din blogg äger och du äger!!!!!

 

villken är din favvolåt från mileys nya album?

 

Svar: Du äger också! Tack så mycket för berömet, love my readers♥ Min favvolåt är väl Stay tror jag. Om jag ska vara ärlig har jag inte lyssnat så mycket...Och jag som är värsta Miley Fanet!


Anonym om Frågestund!:

när träffades selena och demi senast? finns dett bilder?'

 

Jag tror att dem har träffas fast inte för att dem vill utan för att dem ska på samma gala eller något sådan. Nej, jag hittade inga bilder från 2010, men dem har säkert träffas och varit vänliga men inte bffs. Men här är några supersöta gamla bilder.selena-gomez-and-demi-lovato-1.png Demi Lovato + Selena Gomez 2 image by yuefay


Anonym om Frågestund!:

är demi och selena inte kompisar längre? vrf bråka dom?

 

Bland annat för att Miley Cyrus kom in i bilden och för att dem sårad varandra på ett eller annat så. Men man vet inte riktigt varför, men det är Demi som är mest ovän eller vad man ska kalla det för. Tydiligen har Selena sårat henne hårt.. Men det var inte så länge sen dem blev ovänner.



Anonym om Frågestund!:

är miley and mandy show slut föralltid`?

 

Japp tyvärr. Men vem vet, dem kanske bli bffs igen :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

såå tråkigt för demi och selena! :(

dom är så söta tsm!

2010-09-15 @ 20:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0