Svar på tal!

Anna Hoffman om Justin Bieber and Taylor Lautner As a women!:
Det roliga e att du inte e nån rolig alls you idiot. Du säger så bara för att Justin är någon du aldrig kommer bli eller få. hah! You just wish he could be yours but there is no chance 4 that honey ;) sry 
Justin ser iaf bättre ut än dig. Både som kille & som tjej. Truth.



Svar: Jag tycker inte att Justin Bieber är snygg. Förlåt Bieber-Fans, MEN SÅ ÄR DET! Du kärningen, get the fuck out of my blog! Jag vill inte ha Justin fucking Bieber, men om jag skulle villja så har jag större chanser än du! Jag är sjuktsnygg och du borde skaffa ett liv. En komentar till från dig och du är polisanmäld, fattar du? BRA! Ingen har någonsin kallt mig ful och kommit undan med det.

 


Skippa idiotiska komentarer. Du får gärna ha en åsikt om saker och ting och säga vad du tycker, men kom inte och säg något förolämpande mot mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0